Senzational … „De vorba cu Dumnezeu”

08/01/2008 at 10:50 pm (Credinta sincera) (, , , , )

„De vorba cu Dumnezeu” compusa de Mara  din Bacau, este un fel de monolog destul de real si destul de adanc, pe care consider ca toti ar trebui sa il zicem in momente grele…asadar cititi si luati aminte:

DOAMNE, am nevoie de tine,ajuta-ma,
sunt multe lucruri pe care as vrea sa le discut doar cu tine;
iti multumesc ca ma privesti si pe mine
e asa de bine cand iti simt iubirea
iarta-ma
nu iti reprosez nimic nu am ce ,doar discut cu tine
stii ca iti st recunoscatoare mereu pt orice. Doar tu m-ai invatat asta
prin cei de langa mine.
da-mi puterea de a infrunta orice problema si a nu dispera
ajuta-ma sa-i iubesc pe oameni asa cum vrei tu ,cu ajutorul tau voi reusi
daruieste-le prin mine oamenilor multa
iubire, pace, speranta, credinta, tot ceea ce esti tu. Doamne iti incredintez toate problemele mele
Te rog ajuta-ma
Am nevoie de sfatul si de iubirea ta
Ajuta-ma, Doamne
mi-e cam greu acum si doar tu stii de ce
nu ma lasa
am nevoie de iubirea ta
invata-ma cum sa reactionez mai bine, am incredere in tine
daca tu crezi ca e bine asa sa fie
daca nu, mai astept pt ca stiu ca-mi vei da ceva bun
inspira-ma
lumineaza-ma
alunga din mine ce nu e bun
daruieste-mi putere
ajuta-ma sa-mi gasesc frumusetea pe care tu o vezi in mine
alunga tristetea din ochii mei si durerea din sufletul meu
invata-ma sa zambesc chiar si atunci cand imi e greu
invata-ma ca din orice problema sa invat ceva
sa gasesc in orice lucru un gram sau mai mult de fericire
sa cresc in intelepciune si har in fiecare zi
sa nu vad viata in negru, ci asa cum ai creat-oTU
sa nu imi vina greu sa fac un lucru, ci sa ma gandesc la greutatea crucii pe care ai dus-o pt mine
as vrea sa invat din orice lovitura ceva pt ca stiu ca TU nu ai permite raul daca din el nu ai scoate binele
uneori mi-e greu aici, totusi nu as vrea sa plec acum cred ca am si eu un rost aici.
nu stiu ce e acum in sufletul meu
nu pot defini ce se intampla acum cu mine, stiu doar ca nu am stare deloc
uneori cad si nu mai cred ca va fi, nu stiu ce am eu in mine bun
stii cum m-am considerat si ma mai consider uneori
nu e drept pentru tine pentru ca tu m-ai creat asa cu un scop
problema e ca eu nu-mi gasesc frumusetea
e greu asa
as vrea sa ma ajuti, daca ma tii de mana imi e mai usor
stiu ca nu merit, sunt un biet mielusel ratacit
dar am nevoie de tine, te rog ajuta-ma sa inteleg ce se intampla cu mine
ma simt cam singura uneori, stii de ce
dar astept, incerc sa nu disper si cred ca imi pregatesti ceva minunat
ajuta-ma
nu ma lasa
iti multumesc
apara-ma
am nevoie de liniste interioara, umilinta, bunatate, intelepciune, intelegere,
as vrea sa fiu mai calma, sa nu ma aprind atat de repede
sa fiu mai blanda, mai vesela, curajoasa, independenta
ajuta-ma
fara tine st un nimic, doar prin tine devin o sculptura reusita
ai grija de cei la care tin
binecuvanteaza-le munca, viata si ofera-le toate lucrurile de care au nevoie pt a ajunge mai aproape de tine
apara-ne de primejdiile acestei lumi
lumineaza-ne pt a alege binele de rau
fii langa noi
ai mila de noi

26 iunie 2007 ora 22-23
by  Mara from Bacau (pentru a va exprima parerea direct autoarei acestei rugaciuni, accesati id-ul de mess mara_cool11 )

Un comentariu

  1. Violeta said,

    Fain

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.