Ganduri interioare

08/01/2008 at 10:48 pm (Credinta sincera) (, , )

INTERIORUL SCHIMBA TOT”

„Important e sa intelegi ca accentul ar trebui pus pe acel lucru care nu va putrezi…care e? e simplu, e sufletul, inima, nimeni si nimic nu-ti poate schimba acest lucru …sau da, dar depinde de tine, de cat de tare esti. Am inceput sa vad viata altfel in acest an, cred ca incep sa cresc in intelepciune si har…sau cel putin asa as vrea. Oricum, pot spune ca am invatat multe in acest an de scoala, multe lucruri, care imi sunt de folos. Poti avea haine de la nu stiu ce firma…sau o haina simpla, tu poti transforma … tot ce porti. Importanta e atitudinea si increderea ce o ai sau nu in tine.
E important sa stii cine esti, ce vrei de la viata sau mai degraba ce vrei sa faci cu acest dar din partea lui D-ZEU. Incetul cu incetul incepi sa te cunosti. Cred ca trebuie sa iesi din matca, sa ai si tu o personalitate, dar si un exemplu de la care sa ai ce invata. PR. PAPA IOAN-PAUL al II-lea este exemplul meu. Am multe de invatat de la el…

Viata e plina de surprize pt mine, la orice pas am parte de ceva nou, din care pot invata multe. E uimitor cum D-ZEU iti arata iubirea sa, chiar in momentul in care nu mai speri in nimic.
Imi place sa privesc oamenii, sa-i studiez, in fiecare D-ZEU a pus ceva bun, iar eu vreau sa descopar acel ceva. E greu, mai ales cand vreau sa descopar ceva bun in dusmanul meu sau intr-o persoana pe care n-o agreez. Insa cred ca asta vrea D-ZEU sa vedem in aproapele nostru acel ceva care-l deosebeste de ceilalti.

Viata merita traita”

Compusa de Mara din Bacau

Un comentariu

  1. Tibi din Bucuresti said,

    as putea zice ceva de genu:
    care este de fapt, rolul vietii pe Pamant:
    sa strangi in jurul tau averi, sa te imbraci, sa mananci bine
    sau sa ti pese ca ai putea sa schimbi ceva in tine
    fiecare zi care trece prin viata noastra aduce ceva nu tocmai placut
    o inundatie, un incendiu, un cutremur
    parca maine e mai rau decat ieri
    nu renunta sa speri
    ca nu i pierdut nimic pe totdeauna
    atunci cand crezi ca totul s a sfarsit
    apare cineva si iti intinde mana

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.